Madrilgo El Prado museoak estreinakoz antolatu du mikropuinen lehiaketa eta guztira, 2.444 mikropuin lehiatu dira. Bazuen lehiaketa honek bereizgarri bat. Lehiaketara aurkezten ziren lanek El Prado museoaren bildumako bost obretako batean oinarritutakoak izan behar ziren: Francisco Goyaren Perro semihundido; Aurelia Navarroren Una artista, Matteo Bonuccelliren Hermafrodito, Diego Velazquezen Vista del jardin de la Villa Medici de Roma, eta Tizianoren Sisifilo. Lehiaketara aurkeztu ziren lan guztien artean lehen aukeraketa bat egin zuten Madrilgo Idazleen Eskolako epaimahaikideek eta hogei finalista apartatu zituzten. Urtarrilaren 29an batu zen gero berriro epaimahaia, horietatik irabazlea, accesitsak eta zazpi finalistak izendatzeko, eta orain jakinarazi dituzte saridunak. Lehiaketa Alberto Morenok (Talavera de la Reina, España) irabazi du, Matteo Bonuccelliren Hermafrodito obran oinarritutako Cris izenburuko lanarekin. Beste lau accesit ere izendatu dituzte eta bost lan horiek El Prado museoan jarriko dituzte orain irakurgai. Iñaki Goitiaren lana zazpi mikroerrelato finalisten artean dago.
Hona hemen, Goitiak lehiaketara aurkeztutako lana:
"De un tiempo a esta parte, a Sísifo le ronda una idea; no puede escapar de su eterno castigo, pero el cuadro supone para él una ventana a la esperanza. Son ya muchos años en el Prado y conoce al dedillo sus recovecos. Solo le falta elegir el día, y como para él todos son iguales, ha decidido que no pasa de esta noche. Cuando ha estimado que la vigilancia es menor, ha dado un brinco y ha salido del cuadro con más agilidad de la que jamás hubiera creído; siente que vuela por los pasillos del Prado. Sin embargo, nada más llegar a la puerta de salida, se da cuenta del grave error que ha cometido; justo cuando saltaba fuera del cuadro dejó caer la roca por la ladera. Sin la dureza de la roca no tiene forma de echar la puerta abajo, por lo que vuelve a por ella como alma que lleva el diablo. Al llegar, ve a Ticio, compañero suyo de la sala 027, ladera arriba con la roca a cuestas. Desconcertado, le reclama la roca, pero Ticio hace oídos sordos y le señala su cuadro, donde un águila no quita ojo al hígado de Sísifo"